Ilmainen pysäköinti ostoskylässä

Helsinki Outlet Friends

Uudistimme Helsinki Outlet Friends -ohjelman! 

Kiitoksena jäsenyydestäsi, haluamme hemmotella sinua entistä enemmän. Saat nyt kanta-asiakaspisteitä vierailuistasi Helsinki Outletissa sekä tekemistäsi ostoista myymälöissä ja verkkokaupassa. 

Jäsenyydessä on nyt kolme tasoa: Friends, Close Friends ja Best Friends. Mitä enemmän pisteitä keräät, sitä korkeammalle etenet tasoilla – ja sitä parempia etuja saat.  

 

Friends points
Friends points

Jäsentasot ja –edut

Friends alle 500 p, Close Friends 500 p, Best Friends 1000 p. 

Pisteet voimassa 365 päivää. 

Oletko jo jäsenemme? 

Ehtojemme päivityksen jälkeen myös olemassa olevien jäsenten on rekisteröidyttävä uudelleen sovelluksessa säilyttääkseen jäsenyytensä. Rekisteröidythän samalla sähköpostiosoitteella kuin aiemmin.

Huom! Kerätäksesi pisteitä ostoksista myymälöissä ja verkkokaupassa sekä vierailuista ostoskylässä, sinun tulee ladata Helsinki Outlet Friends -sovellus.

Lataa sovellus App Storesta tai Google Playsta

Tutustu Friends tarjouksiin

Saattaisit pitää näistä Friends tarjouksista

Erikoistarjouksia jäsenille

Usein kysytyt kysymykset

Mistä pääsen lataamaan Helsinki Outlet Friends -sovelluksen?

Jäsen: Lataa sovellus App Storesta tai Google Playsta! Mikäli olet jo jäsenemme, kirjaudu sisään sovellukseen olemassa olevilla tunnuksillasi. 

Ei jäsen: Lataa sovellus App Storesta tai Google Playsta! Rekisteröidy Friends-jäseneksemme sovelluksessa

Miten käytän sovellusta myymälässä?

Skannaamalla kuittisi keräät pisteitä ostoksistasi. Kerrytät automaattisesti pisteitä vierailuistasi ostoskylässämme. 

Mitä tietoja sovellus vaatii minulta?

Jäsen: Mikäli olet jo jäsenemme, sinun tarvitsee vain kirjautua sisään sovellukseen. Voit halutessasi täydentää profiiliasi puuttuvilla tiedoilla. 

Ei jäsen: Liittyäksesi Helsinki Outlet Friends -jäseneksi tulee sinun rekisteröityä jäseneksemme sekä hyväksyä jäsenehtomme. Liittymisen yhteydessä pyydämme sinulta seuraavia tietoja:  etu- ja sukunimi, sähköpostiosoite ja puhelinnumero. Voit halutessasi muuttaa yhteystietojasi myöhemmin sovelluksessa.

Mistä tiedän olenko jo jäsen?

Olet jäsenemme, mikäli saat meiltä uutiskirjeitä sähköpostitse. Voit myös yrittää kirjautua sisään tunnuksillasi ja mikäli olet unohtanut salasanasi paina “unohditko salasanasi” -painiketta. 

Miksi en pääse kirjautumaan, vaikka olen jo Helsinki Outlet Friends -jäsen?

Olemme päivittäneet ehtomme, joten sekä uusien että nykyisten Friends-jäsenten tulee rekisteröityä uudelleen ladatessaan sovelluksen. Jos olet jo jäsen, käytäthän samaa sähköpostiosoitetta, jolla olet aiemmin liittynyt jäseneksi.

Miksi en pääse kirjautumaan sovellukseen?

Sinun tulee hyväksyä ehtomme, jotta voit liittyä jäseneksemme.

Miten jäsenyyden tasot toimivat ja mihin se perustuu?

Keräät vierailuistasi ja ostoksista pisteitä! Mitä enemmän pisteitä keräät, sitä korkeammalle etenet tasoilla – ja sitä parempia etuja saat. Parhaat Friendsit palkitaan jäsentason ja aktiivisuuden mukaan. 

Tuleeko minulle kirjautumisen/rekisteröitymisen myötä Helsinki Outletin ponnahdusilmoituksia?

Kirjauduttuasi sovellukseen voit hyväksyä ilmoitusasetukset. Ilmoitusasetuksia pääset muokkaamaan puhelimesi Asetukset-valikosta. 

Vanheneeko pisteeni?

Jäsenpisteet ovat voimassa 12 kk viimeisestä ostoksestasi tai vierailustasi. Saat ilmoituksen ennen kuin pisteesi vanhenevat.  

Voinko kerätä pisteitä ilman sovellusta?

Pisteiden kerääminen ja jäsenetujen hyödyntäminen eivät valitettavasti onnistu ilman sovellusta.

Saako verkkokauppaostoksista pisteitä?

Olemme monikanavainen ostoskylä, jossa keräät pisteitä sekä myymälöissä että verkkokaupassa tehdyistä ostoksista. Keräät pisteitä skannaamalla kuittisi! 

Tuleeko minun olla Helsinki Outletin jäsen voidakseni käyttää sovellusta?

Kyllä. Voit kirjautua sovellukseen joko olemassa olevilla tunnuksilla tai rekisteröityä uudeksi Friends-jäseneksi.  

Miten saan pisteitä ostoksistani?

Voit joko skannata kuvan kuitista tai lisätä kuvan puhelimestasi sovellukseen. Järjestelmä tunnistaa automaattisesti ostotietosi kuitista ja lisää pisteet tilillesi. Huomioithan, että pisteiden siirtymisessä voi kestää hetken.  

Miksi en saanut heti pisteitäni?

Osa kuiteista tarkistetaan perusteellisemmin ennen hyväksymistä, joten pisteiden saaminen voi kestää muutaman päivän.

Kuittini hyväksyttiin, mutta en saanut pisteitä ostoksistani?

Saat pisteitä ostoksistasi, joita olet tehnyt rekisteröitymisesi jälkeen. Pisteiden kerääminen alkaa vasta sitten, kun olet ladannut sovelluksen ja rekisteröitynyt Helsinki Outlet Friends -jäseneksemme.

Miksi kuittini hylättiin?

Pystyt keräämään pisteitä vain niistä ostoksista, jotka on tehty sovelluksen lataamisen jälkeen. Voit olla asian suhteen yhteydessä asiakaspalveluumme osoitteessa info@helsinkioutlet.fi.

Miten minun tulisi toimia palautusten kanssa?

 Skannaathan saamasi palautuskuitin sovellukseen. Verkkokauppatilausten palautus tallentuu automaattisesti sovellukseen.  

Miksi minun tulisi käyttää sovellusta?

Keräämällä pisteitä saat rahanarvoisia etuja, tarjouksia ja palkintoja. Etenemällä seuraavalle tasolle sinua odottaa entistä paremmat edut ja tarjoukset. Jäsenenä saat mm. ensimmäisenä tietoa uusimmista eduista ja tapahtumista, kutsuja kampanjoiden ennakko-ostoksille, uniikkeja jäsentarjouksia, etuja yhteistyökumppaneiltamme, kutsuja jäsentapahtumiin, VIP-kutsuja avajaisiin, ilmaisia toimituksia verkkokaupastamme, tuplapisteitä ja yllätyslahjoja. Ostotietosi perusteella pystymme tarjoamaan juuri sinua kiinnostavia tarjouksia ja tapahtumia.  

Miten päivitän yhteystietojani?

Sovelluksen oikeassa yläkulmassa olevan Friends-logon alta, pääset muokkaamaan yhteystietojasi. 

Montako jäsentasoa ja miten ne eroavat toisistaan?

Jäsenyydessä on nyt kolme tasoa: Friend, Close Friend ja Best Friend. Mitä enemmän pisteitä keräät, sitä korkeammalle etenet tasoilla – ja sitä parempia etuja saat.  

Friends -tasolla sinulla on alle 500 pistettä. 

Close Friend -tasolla sinulla on 500-1000 pistettä. 

Best Friend -tasolla sinulla on yli 1000 pistettä.  

Minulla on ongelmia sovelluksen kanssa. Mitä tehdä?

Jäsenyyteesi liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme osoitteessa info@helsinkioutlet.fi. 

Onko sovellus ilmainen?

Sovelluksen voi ladata ilmaiseksi sovelluskaupasta.  

Saanko pisteitä ostaessani lahjakortilla?

Maksutavalla ei ole väliä, kunhan skannaat kuitin ostoksestasi sovellukseen.   

Sain sähköisen kuitin sähköpostiini, miten toimia?

Sähköinen kuitti toimii samalla tavalla kuin fyysinen kuitti. Ota kuva sähköisestä kuitista ja lisää se sovellukseen. Järjestelmä tunnistaa ostotietosi automaattisesti.

Miten paljon myöhemmin voi skannata kuitin sovellukseen?

Kuitti tulee skannata sovellukseen 14 päivän kuluessa ostopäivästä. 

Miten pääsen hyödyntämään jäsentarjouksia myymälöissä?

Kertaluontoisen tarjouksen/edun voit hyödyntää näyttämällä sovelluksessa olevan kupongin myymälän henkilökunnalle kassalla. Pääset nauttimaan jäsentarjouksista näyttämällä kassalla sovelluksessa näkyvän jäsentasosi (Friend, Close Friend tai Best Friend).